- Leva máis de 85 anos no mercado, sendo un dos envases preferidos polos consumidores debido á súa comodidade, lixeireza, resistencia e por estar fabricada con materiais infinitamente reciclables.
Cerceda, a 10 de xaneiro de 2022.- A lata de bebidas leva máis de 85 anos no mercado, sendo un dos envases preferidos polos consumidores debido á súa comodidade, lixeireza e por estar fabricada con materiais infinitamente reciclables. Con todo, hai moitos máis motivos que a fan atractiva:
1.- Ao ser un envase monomaterial, é fácil de reciclar. Desde que se deposita unha lata no contedor amarelo, apenas tarda 60 días en volver ao consumidor en forma dunha nova lata ou outro obxecto metálico.
2.- A súa reciclaxe é moi vantaxosa para o medio ambiente, xa que se evita a emisión anual duns 3 millóns de toneladas de gases de efecto invernadoiro en Europa, coa particularidade de que a reciclaxe de aluminio aforra o 95% da enerxía necesaria para producir aluminio primario.
3.- É un envase infinito, xa que está fabricada con materiais permanentes completamente reciclables que non perden calidade durante o proceso de transformación. É por isto que as latas de bebidas son un exemplo perfecto de economía circular. Cando se reciclan poden converterse en novos envases ou noutros obxectos.
4.- A súa lixeireza é froito de anos de innovación e do esforzo continuo da industria por reducir o seu peso sen que isto afectase á súa resistencia, véndose reducido de forma significativa o impacto ambiental do seu transporte.
5.- A súa fabricación é áxil e rápida grazas aos avances na enxeñería. Nun minuto fabrícanse 2.500 latas cunha gran precisión, respondendo así á alta demanda deste envase.
6.- É enormemente resistente. O seu peche hermético soporta golpes, protexendo o seu contido para que o consumidor poida gozar da túa bebida favorita en perfectas condicións.
7.- Está dispoñible nunha ampla variedade de tamaños, permitindo ter un maior control das cantidades de consumo e adaptándose ás necesidades de cada momento.
8.- Malia ser tan lixeira, ten unha elevada estabilidade e resistencia, o que, unido á súa forma, permite amontoalas facilmente. Por iso, o seu transporte e almacenamento son moi eficaces, tanto nos centros de distribución coma no fogar.
9.- Cunha superficie personalizable de 360º, as marcas poden innovar cos deseños, creando verdadeiras pezas de arte. Ademais, ao poder imprimir os seus deseños directamente sobre o mesmo material da lata, estes mantéñense intactos e a súa reciclaxe é completa.
10.- A lata de bebidas tamén comunica a importancia da reciclaxe e lémbranos que é infinitamente reciclable. Cada vez máis marcas inclúen nas mesmas o logo “Metal Recycles Forever”, que nos lembra que reciclemos para que a nosa lata poida ter unha nova vida.
Fonte: Asociación Latexes de Bebidas
Imaxe: Pexels