- Case a metade dos fogares (49%) afirma que a pandemia do Covid-19 fixo que a sostibilidade sexa aínda máis importante para eles.
- A porcentaxe de fogares Eco-activos subiu do 16% en 2019 ao 22% en 2021.
- O informe proxecta que este segmento crecerá ao 40% de todos os fogares no próximos cinco anos e máis da metade para 2029.
Cerceda, a 11 de outubro de 2021.- Segundo un estudo de Kantar, Who Cares, Who Does, case a metade dos fogares (49%) afirma que a pandemia do Covid-19 fixo que a sostibilidade sexa aínda máis importante para eles. Desta forma, a porcentaxe de fogares eco-activos creceu do 16% en 2019 ao 22% en 2021. O informe apunta, ademais, que o mercado de alimentación ambientalmente sostible vaise duplicar no próximos cinco anos.
Este traballo segmenta os fogares en tres categorías en función dos seus comportamentos: Eco-Actives (o 22%), os compradores moi preocupados polo medio ambiente e que están a aproveitar ao máximo as accións para reducir os seus residuos; Eco- Considerers (40%), os que se preocupan polo medio ambiente e os residuos plásticos, pero non están a tomar moitas medidas para reducir os seus refugallos; e aqueles que non teñen interese algún polo medio ambiente e non están a adoptar medidas para reducir os residuos (38%).
O estudo conclúe que o segmento Eco-Actives subiu seis puntos porcentuais nos últimos dous anos, para representar o 22% dos fogares globais. Kantar proxecta que este segmento crecerá ao 40% de todos os fogares no próximos cinco anos e máis da metade dos fogares para 2029.
Así mesmo, estima que as compras do sector máis comprometido co medio ambiente alcanzarán os 446.000 millóns de dólares en 2021, un aumento de 70.000 millóns en comparación con 2020 e prognostica que este segmento crecerá a 925.000 millóns para 2026.
O país co maior segmento de Eco-Actives, representando o 46% dos fogares en 2021, é Alemaña, seguido de Bélxica e Hungría. Con só o 7% dos fogares, Arabia Saudita é o país coa menor penetración de Eco-Actives. Existe unha correlación directa entre o PIB por fogar e a prevalencia destes fogares.
O CEO da división Worldpanel de Kantar, Guillaume Bacuvier, apunta que “os ecosistemas están a impulsar o crecemento das marcas que adoptan estratexias sostibles. Como segmento, o mercado Eco-Active crecerá cinco veces máis rápido que o mercado xeral de comestibles, polo que obter unha vantaxe competitiva a través da súa estratexia de sostibilidade representa unha gran oportunidade para as marcas. As empresas que o fagan ben cultivarán as recompensas, aquelas que non actúen corren o risco de rexeitar a un número crecente de clientes. Dous terzos deixaron de comprar un produto ou servizo que ten un impacto negativo no medio ambiente alomenos unha vez”, ao que engadiu que “para os comerciantes polo miúdo,hai moito máis que facer. Só o 44% dos compradores están algo ou moi satisfeitos coa oferta na tenda. Unha boa selección de produtos locais e opcións alcanzables son os factores de sostibilidade máis importantes que os compradores consideran ao elixir un establecemento para as súas compras”
Fonte: Financial Food
Imaxe: Pexels