![AFCO lanza una campaña en la que enfatiza las ventajas de los embalajes de cartón en el gran consumo AFCO lanza una campaña en la que enfatiza las ventajas de los embalajes de cartón en el gran consumo](/sites/default/files/noticias/image/2022-08/Cajas%2520cart%25C3%25B3n%2520pexels.jpg)
- Co lema “Mucho más de lo que imaginas”, a Asociación española de fabricantes de envases e embalaxes de cartón ondulado (AFCO), lanzou unha campaña na que grandes empresas explican o que lles reporta o cartón e como contribúe á eficiencia de cada un dos seus negocios.
- Entre os beneficios deste material destacan a seguridade dos produtos, o alto valor loxístico, a súa vertente ambiental (ao ser renovable, reciclable e biodegradable), e a súa versatilidade e fiabilidade, ademais doutros.
Cerceda, a 17 de febreiro de 2021.- Co lema “Mucho más de lo que imaginas”, a Asociación española de fabricantes de envases e embalaxes de cartón ondulado (AFCO), lanzou unha campaña na que grandes empresas explican o que lles reporta o cartón e como contribúe á eficiencia de cada un dos seus negocios.
A través dos testemuños de directivos de diferentes departamentos, dan a coñecer os valores esenciais que posicionan ao cartón como un elemento solucionador para a cadea de subministración no seu conxunto, con funcións que van moito máis aló da protección dos produtos nos procesos de transporte e loxística.
Para unha das firmas, a caixa agrícola de cartón é unha solución óptima que garante frescura e seguridade para as súas froitas e hortalizas, tanto no ámbito nacional como no proceso de exportación. Noutros casos, o rol do envase de cartón como ferramenta de márketing é o aspecto máis relevante porque contribúe á comunicación de marca e convértese en parte importante da experiencia de compra.
Outra das compañías aprecia o alto valor loxístico da embalaxe de cartón nos seus procesos e o compoñente emocional que achega aos clientes. Tamén se salienta o feito de que a elección de envases renovables, reciclables e biodegradables de cartón é un exemplo de compromiso sostible. Igualmente, enxálzase a versatilidade e a fiabilidade das embalaxes de cartón, que permiten exportar produtos nacionais con paquetes de diversas formas e tamaños.
A campaña divúlgase en formato dixital e pódese acceder á mesma a través da web afco.es/ muchomasdeloqueimaginas, as canles de Twitter e Linkedin, así como en revistas sectoriais de gran consumo.
Segundo destacou Leopoldo Santorromán, presidente de AFCO, “O cartón goza de características inherentes que achegan un valor diferencial e favorecen as estratexias baseadas en eficiencia, sustentabilidade e comunicación. Como di o claim da campaña, unha caixa de cartón é moito máis do que imaxinamos”, ao que engadiu “Cabe lembrar que as compañías que formamos parte da industria de envases de cartón formamos parte dunha gran cadea, a do papel, que é capaz de xerar un importante impacto na economía española, contribuíndo ao seu crecemento e impulsando a creación de postos de traballo”, conclúe Santorromán.
Fonte: AFCO
Imaxe: Pexels