- Así se deduce dunha enquisa encargada por Pro Carton na que participaron máis de 5.000 consumidores de 5 países europeos (Alemaña, Francia, Italia, España e Reino Unido)
- Se ben o estudo revela que o cambio climático (68%), o custo da vida (66%) e a guerra (56%) son os tres principais problemas que afectan aos consumidores, o 62% dos enquisados afirmou que un estilo de vida sostible volveuse «máis importante» ou «moito máis importante» nos últimos 2 anos
Cerceda, a 15 de abril de 2024.- A confianza na reciclabilidade de materiais sostibles tales como o cartón ondulado e as caixas pregables, increméntase en Europa, con niveis que acadan o 90% e o 87% respectivamente.
Así se deduce dunha enquisa encargada por Pro Carton, a asociación europea de fabricantes de cartón, e materializada por Perspectus Global, na que participaron máis de 5.000 consumidores de cinco países europeos (Alemaña, Francia, Italia, España e Reino Unido) para explorar as súas actitudes cara ao medio ambiente e as súas percepcións sobre os envases.
Se ben o estudo revela que o cambio climático (68%), o custo da vida (66%) e a guerra (56%), son os tres principais problemas que afectan aos consumidores, o 62% dos enquisados afirmou que un estilo de vida sostible volveuse «máis importante» ou «moito máis importante» nos últimos dous anos.
Aínda que unha parte significativa dos consumidores europeos móstrase disposta a pagar máis por envases ecolóxicos, rexistráronse percepcións atopadas sobre os esforzos dos minoristas e os propietarios de marcas neste ámbito.
O 58,2% dos cidadáns cre que as empresas están a facer o suficiente, e o 41,8% indica que queda máis por facer. Italia é o país que máis destaca, cun 66 % que considera que as empresas van por bo camiño, seguida do Reino Unido (63 %), Alemaña e España (56%), mentres que Francia ten opinións menos optimistas (50%).
Isto supón unha oportunidade para que os minoristas e os propietarios de marcas aborden as preocupacións dos consumidores, transmitan as súas iniciativas de sostibilidade de forma eficaz e ofrezan opcións de envasado máis respectuosas co medio ambiente para acurtar a brecha e gañar confianza.
Winfried Muehling, director de Marketing e Comunicacións de Pro Carton, asegurou sobre estes resultados que «mesmo coas continuas preocupacións en torno ao conflito global e a economía, está claro que as cuestións ambientais seguen ocupando un lugar moi destacado no programa dos consumidores. Ao ser o terceiro estudo de Pro Carton sobre a percepción dos envases, os resultados claramente reflicten que a sostibilidade importa aos consumidores europeos e que estes están dispostos a actuar en consecuencia».
Fonte: financialfood.es
Imaxe: Pixabay