- A través do mesmo recoñecerase a aqueles emprendedores e startups que teñan desenvolvido, nun marco de economía circular, un modelo de negocio orientado a reducir residuos ou ben a convertelos en recursos.
- A iniciativa focalízase cara a compañías que estean a piques de lanzar os seus produtos ou servizos, ou ben que xa se atopen en fase de crecemento, e cara a aquelas novas empresas que desexen expandirse a outros mercados europeos.
- Ademais do galardón, que conta cunha dotación de 25.000 euros, os finalistas poderán facerse co Premio Seedmatch Crowd, que inclúe un taller dun día para recadar diñeiro mediante plataformas online, así como a oportunidade de crear unha campaña individual de crowdfunding.
- Os interesados en presentar a súa candidatura dispoñen de prazo ata o próximo 25 de xuño.
Cerceda, a 1 de abril de 2019.- O Grupo Landbell convocou a sexta edición do Premio Green Alley Award a través do cal recoñecerase a aqueles emprendedores e startups que desenvolvan, nun marco de economía circular, un modelo de negocio orientado a reducir residuos ou ben a convertelos en recursos. Os promotores desta iniciativa buscan a compañías que estean a piques de lanzar os seus produtos ou servizos, ou ben que xa se atopen en fase de crecemento, así como a aquelas novas empresas que desexen expandirse a outros mercados europeos.
Ademais do galardón, que conta cunha dotación en metálico de 25.000 euros, os finalistas poderán facerse co Premio Seedmatch Crowd, que inclúe un taller dun día para recadar diñeiro mediante plataformas online, así como a oportunidade de crear unha campaña individual de crowdfunding.
Os interesados dispoñen de prazo ata o próximo 25 de xuño para presentar as súas candidaturas, que deberán formalizar online a través de www.green-alley-award.com.
O fin último desta promoción é, tal e como manifestou Jan Patrick Schulz, CEO de Landbell Group, “impulsar novas ideas e puntos de vista sobre como reducir residuos e aforrar recursos”, ademais de “fomentar e promover novas empresas e conectalas cunha rede de expertos en economía circular en toda Europa”.
O potencial comercial da economía circular para as novas empresas é moi amplo e así foise demostrando a través das distintas edicións do Premio Green Alley. Como exemplo, a empresa británica Aeropowder, que o pasado ano gañou o premio coa súa idea de material illante para envases feito de plumas de refugallo. En 2017, a startup finlandesa Sulapac presentou unha alternativa biodegradable de madeira aos envases plásticos. E, en 2014, a firma finlandesa Repack ofreceu un servizo de embalaxe reutilizable para que os minoristas en liña reduzan o desperdicio de envases.
PASOS A SEGUIR
Unha vez presentadas as candidaturas, a principios de setembro seleccionaranse a seis finalistas, que quedan invitados a viaxar a Berlín para traballar, o 17 de outubro, nos seus modelos de negocio con profesionais de economía circular e expertos en startups durante as charlas de mentores individuais.
Os seleccionados disporán de cinco minutos para expoñer as súas ideas de negocio ante un xurado de expertos e unha audiencia internacional. O xurado está conformado por líderes experimentados do Grupo Landbell e por expertos externos tales como Alexis Figeac, creador do proxecto da Unión Europea R2Pi sobre modelos de negocio de economía circular, e Elena Dieckmann, cofundadora e directora da startup Aeropowder, que gañou o 2018 Green Premio Alley.
DESDE 2014
O Premio anual Green Alley foi creado en 2014 polo Grupo Landbell, provedor de servizos medioambientais a escala mundial, xunto co pioneiro do crowdfunding alemán, Seedmatch. Co tempo uníronse outros socios, como Bethnal Green Ventures, un programa de aceleración do Reino Unido para startups que empregan a tecnoloxía para mellorar a vida das persoas, e R2Pi, un proxecto do programa Horizonte 2020 da Unión Europea sobre modelos de negocio da economía circular.
Fonte: green-alley-award.com
Imaxe: Pixabay
Saúdos, Departamento de Comunicación