- O documento analiza de forma detallada a produción, xestión e reutilización deste material, sendo o seu obxectivo avanzar cara a unha nova economía de plásticos.
Cerceda, a 30 de junio de 2020.- O Grupo de Acción de Economía Circular, liderado por Forética e encabezado por 11 empresas ( Cerealto Siro, Ecoembes, Endesa, Grupo Antolín, ING, LafargeHolcim, Nestlé, P& G, Red Eléctrica de España, Grupo Saica e Vía Célere) presentou o informe ‘A realidade dos plásticos: mitos e verdades’, no que analiza de forma detallada a produción, xestión e reutilización deste material, estando orientado a impulsar o desenvolvemento de modelos de negocio circulares e avanzar cara a unha nova economía de plásticos.
Este documento dáse a coñecer nun momento no que o marco regulatorio en materia de plásticos está a tomar forma a través da presentación da Estratexia Española de Economía Circular 2030 e o Anteproxecto da nova Lei de Residuos e Solos Contaminados, sendo o seu obxectivo xerar coñecemento sobre a realidade dos plásticos, desmentindo mitos e identificando as fortalezas e debilidades dun dos materiais máis versátiles e máis valiosos.
Elena Ruiz, coordinadora do Grupo de Acción de Economía Circular de Forética, manifestou que “a produción de plásticos anual aumentou nos últimos 50 anos de forma exponencial. Este incremento trouxo consigo un impacto ambiental vinculado tanto á súa pegada hídrica e climática -pola dependencia dos combustibles fósiles- como á xestión deste material unha vez cumpre a súa función e convértese en residuo. Neste sentido, e aínda que os datos actuais mostran que a nivel global a recuperación do plástico continúa a ser baixa, Europa, e concretamente España, avanzaron nos últimos anos de maneira moi relevante na transformación destes residuos en novos recursos a través da súa recollida selectiva e posterior reciclado. Para seguir progresando na dirección correcta cara a unha circularidade do plástico, faise necesario contar con instrumentos económicos que permitan potenciar a innovación e, con ela, as boas prácticas que inspiren á acción ao sector empresarial”.
SOBRE FORÉTICA
A misión de Forética é integrar os aspectos sociais, ambientais e de bo goberno na estratexia e xestión de empresas e organizacións. Na actualidade, conta con máis de 240 socios, entre eles o 43% das empresas que cotizan no IBEX 35, ademais de filiais de multinacionais, pequenas e medianas empresas, ONG de referencia e socios persoais.
É o representante do World Business Councial for Sustainable Development ( WBCSD) en España e é partner nacional de CSR Europe.
Así mesmo, forma parte do Consello Estatal de RSE en España.
Fonte e imaxe: Forética