- Así se recolle nun estudo promovido por ClicKoala, no que se contemplan igualmente as achegas realizadas por un panel de expertos en sostibilidade procedentes de 25 universidades.
- Antes de consumir, os cidadáns cren que é importante ter información sobre moitas características que son difíciles de coñecer. É o caso do impacto dos produtos sobre o medio ambiente, se son biodegradables, se están libres de plástico e se axudan á loita contra o cambio climático.
- Tamén consideran necesario coñecer os seus efectos sobre a saúde, o seu impacto social, se proceden do comercio xusto, se a empresa que os fabrica respecta a igualdade de xénero e se, para a súa elaboración, experimentouse con animais e garantiuse o seu benestar.
- Malia esta boa disposición para consumir de forma máis sostible, os españois descoñecen a meirande parte dos certificados que existen, atopándose con moitas dificultades para saber que beneficios trae consigo cada selo e cales son máis fiables.
Cerceda, a 30 de decembro de 2019.- Segundo unha enquisa promovida por ClicKoala, unha boa parte dos españois valora os selos ecolóxicos e sociais á hora de facer as súas compras, xa que lles xeran confianza. Non obstante, descoñecen moitos dos selos mellor valorados polos expertos en sostibilidade.
O estudo contempla igualmente as achegas realizadas por un panel de expertos en sostibilidade procedentes de 25 universidades, sendo o seu obxectivo dar a coñecer alternativas certificadas e fiables a persoas que queren comprar dunha forma máis respectuosa co medio ambiente e a sociedade.
A maioría dos cidadáns móstranse predispostos a mudar os seus hábitos de consumo e priorizar a adquisición de produtos que certifican o respecto ao medio ambiente ou que tratan mellor aos seus traballadores. Os selos que acreditan ambas as dúas condicións, teñen a capacidade de influír nas compras dun 77% da poboación.
O consumo de artigos certificados é só un dos hábitos que introduciron nas súas vidas as persoas moi concienciadas coa crise climática, adoptando outros tales como rexeitar produtos sobreenvasados, desprazarse andando ou en transporte público sempre que poden ou clasificar o lixo para propiciar o seu reciclado
MÁIS INFORMACIÓN
Antes de consumir, os españois cren que é importante ter información sobre moitas características dos produtos que son difíciles de coñecer. É o caso do seu impacto sobre o medio ambiente (54%), se son biodegradables (35%), se están libres de plástico (33%) ou se, dalgunha forma, contribúen á loita contra o cambio climático (32%).
Tamén consideran necesario coñecer os seus efectos sobre a saúde (53%), o seu impacto social, é dicir, se foron elaborados sen explotación infantil (48%), se proceden do comercio xusto (32%) ou se a empresa que os fabrica respecta a igualdade de xénero (29%), e se, para a súa elaboración, experimentouse con animais (37%) e se garantiu o benestar dos mesmos (29%).
Malia esta boa disposición para consumir de forma máis sostible, os cidadáns descoñecen a maioría dos certificados que existen. De 41 selos preguntados, 30 son moi pouco coñecidos (menos do 20% os coñecen), atopándose con moitas dificultades para saber que beneficios trae consigo cada selo e cales son máis fiables.
É por isto que os enquisados consideran que, para que estes selos sexan máis útiles, é necesario que sexan fáciles de entender (claros, concisos e cunha breve descrición do seu significado); máis visibles (máis fáciles de atopar nas tendas e que se promovan campañas para coñecelos); máis fiables (que sexa fácil diferenciar entre aqueles que son fiables e teñan un impacto realmente positivo e os que non) e máis estandarizados.
Aínda que este contexto suscita moitas dificultades ás persoas que queren cambiar os seus hábitos para que sexan máis sostibles, un 9% busca estes selos en todas as súas compras (e un 80% os busca ou se fixa neles con maior ou menor frecuencia).
Fonte: Residuos Profesional
Imaxe: Pixabay
Saúdos, Departamento de Comunicación