- Esta iniciativa, impulsada pola app Too Good To Go, ten por obxecto axudar a abordar esta problemática desde diferentes ámbitos, contando para isto co apoio da industria a fin de crear conciencia na sociedade.
- O punto de partida foi a declaración ‘Por un planeta sen desperdicio de alimentos,’ que xa asinaron 11 grandes empresas da industria.
- O documento materialízase en 4 compromisos fundamentais: inspirar e sensibilizar, formar e empoderar, tomar acción e sumar esforzos.
Cerceda, a 5 de outubro de 2020.- Too Good To Go, a app que loita contra o desperdicio de alimentos, lanzou a iniciativa ‘Marcas Waste Warrior’, cuxo obxectivo é axudar a abordar esta problemática desde diferentes ámbitos, contando para isto co apoio da industria a fin de crear conciencia na sociedade.
O punto de partida foi a declaración ‘Por un planeta sen desperdicio de alimentos’ ,que xa asinaron 11 grandes empresas da industria.
Este documento consiste nunha declaración de intencións a través da cal as diferentes marcas comprométense a traballar, da man de Too Good To Go, na posta en marcha de accións e iniciativas para evitar o desperdicio de alimentos, así como na co-creación de campañas para sensibilizar á sociedade. E todo iso baixo o marco dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible da ONU, que inclúen metas como a de reducir á metade o desperdicio de alimentos para o 2030 (ODS 12.3) ou a de cooperar e construír alianzas entre axentes para lograr un desenvolvemento sostible (ODS 17).
Esta declaración de intencións materialízase en 4 compromisos fundamentais:
- Inspirar e sensibilizar: usar as canles da marca para inspirar á súa propia audiencia sobre o problema, as causas e consellos para poñerlle solución.
- Formar e empoderar: ofrecer aos empregados e stakeholders contido educativo, espazos e recursos que os empoderen na loita contra o desperdicio alimentario.
- Tomar acción: desenvolver accións propias que combatan o desperdicio de alimentos de forma directa.
- Sumar esforzos: participar e dar apoio ás campañas especiais de concienciación de Too Good To Go, usando a influencia do negocio para impulsar un impacto positivo contra o desperdicio.
Nos próximos meses, iranse materializando distintas actuacións dentro das propias empresas comprometidas, tanto para empregados como para os clientes e consumidores das mesmas.
Toda a información sobre este proxecto está dispoñible en www.marcaswastewarrior.es
Fonte: Too Good To Go
Imaxe: Pixabay