- Un novo informe de Bain & Company revela as difíciles decisións que debe tomar o sector ao elixir entre materiais, cada un cos seus beneficios e compensacións desde o punto de vista da sostibilidade
- Así mesmo, asegura que as empresas líderes danse conta de que unha axenda de descarbonización e sostibilidade pode crear valor económico
Cerceda, a 25 de setembro de 2023.- Segundo o “Global Paper & Packaging Report” de Bain & Company, o 71% dos consumidores europeos afirma que quere comprar produtos sostibles e a mesma porcentaxe de estadounidenses quere comprar produtos coa menor embalaxe posible. Con todo, teñen dificultades para identificar os envases sostibles.
Aínda que a maioría das empresas de produtos de consumo anunciaron publicamente compromisos de sostibilidade, os propietarios de marcas non teñen unha visión clara sobre que materiais de embalaxe prefiren nas diferentes aplicacións. Neste sentido, o estudo revela as difíciles decisións que debe tomar o sector ao elixir entre materiais, cada un cos seus beneficios e compensacións desde o punto de vista da sostibilidade.
O sector da embalaxe podería crecer un 21% ata alcanzar os 1,2 billóns de dólares no próximos tres anos, e o maior crecemento proviría da categoría de papel ríxido, que podería superar as taxas de crecemento do plástico para 2026.
A medida que a industria crece, tamén o fan as súas ambicións de descarbonización, pero a maioría das empresas poden facer moito máis. Se ben, historicamente, os executivos viron as iniciativas de sostibilidade como un gasto adicional que asumir, as empresas líderes danse conta de que unha axenda de descarbonización e sostibilidade pode crear valor económico ao reducir os custos de enerxía e aumentar o acceso a materias primas recicladas ou renovables a un custo competitivo. Tamén pode axudar a estimular o crecemento orgánico e a fixación de prezos.
A industria do papel e as embalaxes ten un impacto significativo na biodiversidade, e as empresas que opten por tomar medidas están preparadas para beneficiarse ao reducir a súa exposición aos riscos relacionados coa biodiversidade, así como aos riscos de marca. Os líderes están a utilizar prácticas forestais sostibles e aumentando a proporción de materiais reciclados e reutilizados para atraer aos clientes. Outros están a desenvolver envases innovadores que lles permitan apuntar a novos mercados cunha menor pegada de carbono e biodiversidade.
Fonte: Retema
Imaxe: Pexels