- O consumo de latas de bebidas aumentou un 4,6% en volume durante 2020 debido, fundamentalmente, a un maior consumo nos fogares como consecuencia das restricións establecidas na hostalería.
- Os atributos da lata de bebidas tales como a seguridade, perfecta conservación do produto, lixeireza, comodidade na compra, facilidade de apilamiento na despensa ou no frigorífico e total reciclabilidade, faina atractiva para os consumidores.
- Malia estes logros, Metal Packaging Europe quere seguir mellorando e proba disto é que pretende chegar ao 100% de reciclaxe de latas de bebidas de aluminio en 2030.
Cerceda, a 2 de setembro de 2021.- O pasado ano, sacudido de forma virulenta pola COVID-19, o consumo de latas de bebidas en España aumentou un 4,6% en volume debido, fundamentalmente, a un maior consumo nos fogares como consecuencia das restricións establecidas na hostalería.
O Informe Socioeconómico do Sector da Cervexa 2020, elaborado por Cervexeiros de España, asegura que, por primeira vez na historia, o consumo de cervexa no fogar (56%) superou ao consumo non domiciliario (44%),
Segundo os estudos encargados pola Asociación de Latas de Bebidas a IRI, na canle de alimentación moderna a venda de cervexa en lata aumentou un 17,2%, sendo os hiper (cun +15,7%) e os supermercados de entre 2.500 e 1.000 m2, (cun +21,6%) os que máis aumentaron as súas vendas. Doutra banda, a venda de refrescos en lata na devandita canle creceu un 3,7%, principalmente nos hiper (+8,1%) e nos supermercados de entre 2.500 e 1.000 m2 (+6,2%).
Pola súa banda, Metal Packaging Europe (asociación que agrupa aos produtores europeos de envases metálicos) encargou a IPSOS un estudo de opinión en 7 países europeos para coñecer a percepción da lata de bebidas por parte do consumidor: 6 de cada 10 enquisados manifestaron consumir latas de bebidas alomenos unha vez á semana e mesmo un 11% fanno a diario (dobrando a media europea). Curiosamente o consumo de latas de bebidas é maior na franxa de idade de 25-65 anos que na de18-25 anos.
Así mesmo, o 83% dos españois manifesta separar en orixe as latas de bebidas para o seu depósito no contedor amarelo, propiciando así a súa correcta reciclaxe. En menos de 60 días ese aluminio volve ás mans do consumidor en forma de nova lata ou doutros obxectos, exemplificando a chamada Economía Circular.
VANTAXES DA LATA DE BEBIDAS
Os atributos da lata de bebidas tales como a seguridade, perfecta conservación do produto, lixeireza, comodidade na compra, facilidade de apilamiento na despensa ou no frigorífico e total reciclabilidade, faina atractiva para os consumidores. De feito, un 61% dos españois considera que a lata é fácil de reciclar ao non ter etiquetas, tapóns ou outro tipo de compoñentes secundarios e ao estar elaborada cun material permanente como é o aluminio. Isto fai posible que se poida reciclar unha e outra vez, sen perda de calidade e con importantes aforros enerxéticos.
As vantaxes ambientais da lata de bebidas son cada vez máis coñecidas e valoradas polos españois. Un 57% sabe que ao reciclar unha lata de bebidas afórrase o 95% da enerxía necesaria para a súa fabricación. Con todo, Metal Packaging Europe quere seguir mellorando e proba diso é que pretende chegar ao 100% de reciclaxe de latas de bebidas de aluminio en 2030.
Fonte: Revista IDE Información del Envase y el Embalaje
Imaxe: Pexels