- Así se recolle nunha enquisa realizada por Ball, o maior produtor de latas de bebida do mundo
- O 92% afirma que, se están indecisos entre dúas bebidas distintas, a sustentabilidade do envase sería un elemento decisivo
- A lata de aluminio constitúe o envase ideal para as novas tendencias en bebidas
Cerceda, a 31 de xaneiro de 2022.- A importancia da sustentabilidade na cesta da compra da poboación española cobrou un maior protagonismo nos últimos meses. Os consumidores non só mostran interese pola orixe e os ingredientes dos produtos que adquiren, senón tamén por que estes sexan sustentables; un posicionamento que tamén se aplica ás novas bebidas e é que, segundo unha enquisa realizada por Ball, o maior produtor de latas de bebida do mundo, o 88% dos españois afirma que deixaría de consumir bebidas cuxos envases non se poidan reciclar ao cento por cento.
O 93% dos enquisados considera que este compromiso co consumo de produtos máis sustentable manterase no futuro. No caso dos envases de bebidas, o 92% dos españois afirma que, se están indecisos entre dúas bebidas distintas, a sustentabilidade do envase sería un elemento decisivo á hora de elixir unha ou outra.
Neste último ano, e debido en parte ás restricións en materia de lecer e horarios, os consumidores modificaron os seus hábitos de consumo e optaron por outras alternativas, incluíndo novos tipos de bebidas. Algunhas das máis consumidas nos últimos 12 meses foron os refrescos naturais (49%), a auga con gas como alternativa ao refresco (27%), as bebidas espirituosas lixeiro ou baixas en alcol (23%) ou a kombucha (14%), entre outras.
Algunhas das razóns polas que os enquisados decidiron probar este tipo de bebidas son a redución do consumo de azucre (48%), novas experiencias (37%), reducir o consumo de alcol (27%), incrementar o consumo na casa (23%) ou saír máis de día que de noite (21%).
A LATA DE ALUMINIO, O ENVASE IDEAL PARA AS NOVAS TENDENCIAS EN BEBIDAS
Á hora de elixir entre estas novas tendencias de bebidas, os españois fíxanse principalmente na composición da bebida (39%) e a marca que a comercializa (21%), pero tamén noutros aspectos como que o envase sexa lixeiro e fácil de levar (14%) e 100% reciclable (13%), ademais do deseño do mesmo (12%).
De feito, móstranse dispostos a consumir unha gran variedade de bebidas en lata como, por exemplo, as bebidas a base de café (33%), auga (32%), auga con sabores (27%), auga con gas (26%), cócteles sen alcol (25%), sidra (18%), viño (12%) ou kombucha (11%).
Fonte: Compromiso RSE
Imaxe: Pixabay