- Este posicionamento enmárcase nos resultados do “Estudo sobre o consumo sostible en España 2021”, realizado por ClicKoala, tendo comprobado a través do mesmo que a cidadanía española móstrase interesada en saber, dunha forma sinxela e fiable, como contribúen as súas compras ao obxectivo de alcanzar un futuro máis sostible.
- Das 19 características preguntadas, que informan o impacto ambiental e social dun produto, o desexo de coñecer 13 delas aumentou en só un ano.
- Se ben os enquisados consideran que os selos ecolóxicos son unha garantía de consumo sostible, en moitas ocasións resúltalles imposible saber que significan, pedindo máis claridade.
Cerceda, a 21 de abril de 2021.- No marco do Día Mundial dos Dereitos do Consumidor, ClicKoala publicou os resultados do “Estudo sobre o consumo sostible en España 2021”, no que contou co apoio da empresa experta en investigación social Empírica Influentials &Research, tendo comprobado a través do mesmo que a cidadanía española móstrase interesada en saber, dunha forma sinxela e fiable, como contribúen as súas compras ao obxectivo de alcanzar un futuro máis sostible.
O principal cometido de ClicKoala é facilitar un consumo respectuoso co medio ambiente e as persoas. Por ese motivo desenvolve unha comunidade que facilita a transformación dixital verde a cidadáns e empresas, a través do seu buscador de produtos e servizos, realizando estudos vinculados ao mundo da sostibilidade.
Para os españois gañou moito peso a importancia do consumo consciente. Queren saber como se fabrica, transporta ou vende un artigo ou un servizo antes de compralo. Das 19 características preguntadas, que informan o impacto ambiental e social dun produto, o desexo de coñecer 13 delas aumentou en só un ano.
Máis da metade dos enquisados quere saber, entre moitas cuestións, si as súas compras están libres de calquera substancia nociva para a saúde (58%); se o produto que adquiren respecta o medio ambiente (57%); se é biodegradable, se axuda a frear o cambio climático (un 39%); se foi elaborado con materiais reciclados (un 37% fronte o 27% en 2019); e se foi fabricado en España (subindo do 41% en 2019 ao 53%).
SELOS ECOLÓXICOS
Por segundo ano consecutivo, os selos ecolóxicos son unha garantía de consumo sostible moi ben valorada polos españois. Ao 54% xéralles confianza a información que achegan. Así mesmo, a 3 de cada 4 a presenza dun selo que certifica que unha marca respecta o medio ambiente ou trata mellor aos seus traballadores, anímalles a compralo.
Con todo, manifestan que existen demasiados certificados e para unha persoa que non sexa experta neste tema, é imposible saber o que significan todos eles. Así, un 83% considera que sería de gran utilidade atopar á beira do selo unha breve explicación do mesmo; 3 de cada 4 cre que sería de gran axuda que un grupo de acreditados expertos en sostibilidade analizasen os diferentes selos e diferenciasen os bos dos menos bos; e un 69% indica que lles axudaría atopar en todos os selos unha valoración de 0 a 10 que axudase a entender o impacto positivo que teñen no medio ambiente e na sociedade.
No estudo preguntouse a un panel independente de 162 catedráticos, profesores e investigadores relacionados co mundo da sostibilidade para que analizasen os mesmos selos da enquisa realizada aos cidadáns. Os expertos identificaron certificados cun alto impacto positivo no medio ambiente e a sociedade, pero que, sen embargo, son grandes descoñecidos para os cidadáns.
En todo caso, os expertos recomendan os produtos de proximidade, que ademais,teñen un selo eco-social de confianza e un impacto moi positivo na contorna.
Fonte: Clickoala
Imaxe: Pexels